måndag 24 maj 2010

Reklam

Det har spekulerats mycket i huruvida jag tjänar stora pengar på produktplacering och reklam för diverse märken i denna blogg. (Guinness, Wells Banana Bread Beer, Dajmstrut och Lays - för att nämna några.)

Och visst är det så.

Men det handlar inte om några fantasisummor och jag är alltid mycket noggrann med att produkten stämmer väl överrens med vem jag är och det jag vill uttrycka. Egentligen är den ersättning jag erhåller att betrakta som en slags bonus. Ett extra tillskott som gör att jag kan kosta på mig lite utöver det en brevbärare har möjlighet till, vilket också utgör en av många distinktioner mellan MAILMAN och en vanlig brevbärare. Inget ont om dem, men de är inte JAG.

Apropå produkter. Bundu Star Bag In Box! Ett mycket fylligt och komplext rödvin från Sydafrika.



Perfekt på nattduksbordet!